Saturday, October 2, 2010

BAKAL MEMAJUKAN SEBUAH BISNES KECILAN

Assalamualaikum, hi
Aku For Graphic Production sebuah blog yang mempaparkan design2 hasil kerja dari saya Ahmad Iqbal Hanif.Saya akan update kan kerja2 saya selama saya belajar dalam bidang Computer Graphic Design ini di Kolej saya. Dan Sebenarnya yang ingin di kata seperti tajuk di atas, saya ingin membuka satu bisnes kecilan yang berkaitan dgn bidang saya belajar dengan membuka satu bisnes menjual design2 yg akan saya reka kan ta lama lagi dan design itu akan saya di muat turun di dalam baju. Maksud perkara di atas saya ingin membuka satu bisnes menjual baju T shirt dgn dihasilkan design2 oleh saya nanti. Harga sehelai baju tidak terlalu mahal seperti di kedai kerana saya akan mencari kain baju yg murah tapi design yang gempak mungkin sekitar RM15 ke bwah bagi sehelai baju. So saya memerlukan beberapa orang yang boleh menjadi rakan sekerja.okey sampai di sni shaja. ada apa pertanyaan boleh lah email ke saya. aqfor_graphic@yahoo.com atau korang boleh balas sini.
Walaikumusalam.
sekian Tq.

No comments: