Saturday, October 9, 2010

PELANCARAN PERTAMA, DEMO tSHIRT

Assalamualaikum, hi

Sudah siap satu pelancaran baru design tshirt yg saya rekakan ni. Hasil dari idea saya untuk menjadi sebuah tshirt standard tp design yg gempak gitu.Harap anda semua menyukai. Bagi urusan membeli atau tempahan akan boleh anda ketahui nanti kerana saya belum memiliki Laman web bisnes ni lagi semua dalam proses.Terima Kasih atas kerjasama  JELITA4U (JELITA4U http://www.j4ufashion.com/ ) dan STREET SIGNAL PRINTING DIVISION  (Street Signal Printing Division, http://www.streetsignalprinting.com/) dalam memudahkan urusan bisnes sye dan mereka lah tempat saya berhubung dan proses design saya nanti. Semua Skarng berjalan dgn lancar. Dibawah ni saya menunjuk sebuah Design Demo saya.Sila bagi pendapat jika ada yg mungkin pelik dimata anda.

Kerjasama::





<=

Model ni pose dalam keadaan gambar black white.Untuk memberikan design tu masuk boleh dalam tshirt ni..








 <=
Bagi photo tu menyelahkan design tu sahaja.
saksi warnanya.Saya menguna tshirt jenama Hanes









<=
Bagi photo ni, anda juga boleh membeli atau menempah design sahaja dan design tu akan anda ingin muat turun pda baju anda sendiri seperti
sebelah mengguna baju asalnye pada telah menambah sedikit design.

Urusan itu anda perlu menyerah baju anda pada saya dan akan saya
edit design yg menjadi kegemaran anda.









Setakat ni demo design saya. Ada lagi tapi belum siap sepenuhnya lagi. Tunggu kenantian laman web Dya NomeySite okey.
sekian terima kasih
walasam...

No comments: